Stoję w miejscu... :/

Od ostatniego postu minął dokładnie miesiąc i najmocniej przepraszam, że wszystkim zrobiłam apetyt na poradniki, zaś nagle nastała cisza. Cóż, choroba nie wybiera. Na początku było tylko zwykłe przeziębienie, a obecnie nie mogę się pozbyć uciążliwego kaszlu. Liczę tylko na to, że nie będę miała znów problemów z oskrzelami, jak w zeszłym roku.
Obecnie ze wszystkim stoję w miejscu, przez co jest mi bardzo przykro. Szczerze powiem, że nie mam najzwyczajniej motywacji i chęci, aby podjąć się napisania jakiegokolwiek poradnika.
Jutro idę na prześwietlenie płuc i mam nadzieje, że to nic z rodzaju jakiegoś zapalania płuc bądź oskrzeli.
Życzę wszystkim mile spędzonego czasu podczas nadchodzącej majówki.

3 komentarze:

  1. Szkoda że dopiero teraz przeczytałem wpis, życzę zdrówka pani Beatko i mam pytanie, jak na prześwietleniu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Również i ja, życzę jak najszybszego powrotu do zdrowia oraz, pięknych i słonecznych dni z uśmiechem w sercu i na ustach :) Pozdrawiam bardzo serdecznie, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń