STYLIZACJA: Niebiesko-zielony wektor

Pomysł na tą stylizację narodził się dzisiaj. Chciałam stworzyć coś prostego i przejrzystego z dozą jasnych kolorów. Wybór padł na #9cc62b oraz #70e2da. Nie chciałam też wykorzystywać jakiś postaci bądź krajobrazów w topie, więc wybór padł na wektory. Najwięcej nerwów przysporzyło mi menu górne, głównie przez to, że wszystkie menu w skórkach są kodowane w postaci - link obok linku. Byłoby wygodniej gdyby kod był zamieszczony w liście nieuporządkowanej (ul). Stylizowałam oczywiście domyślne menu poziome z zastosowaniem rotacji (CSS3).

W nowy sposób zaaranżowałam stopkę, przeniosłam na bok wpisu: autora, liczbę komentarzy, drukowanie oraz opcję edycji wpisu.W takiej postaci chyba wygląda bardziej atrakcyjnie.

Zobacz obraz w nowej karcie - TUTAJ
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz