Twoje największe trudności przy edycji stylu na vgh?

Jak do tej pory jedyny poradnik dotyczący edycji skórki na vgh utworzył Kei92 - Edytujemy skórkę. Poradnik został stworzony jak najbardziej w prawidłowy sposób, ale z tego co można zaobserwować na forum w.org, to nie dla każdego jest łatwa do opanowania treść. Małymi kroczkami przymierzam się do stworzenia poradnika na temat edycji stylu, który by całkowicie tłumaczył "co i jak" zrobić, oczywiście całkowicie w wersji łopatologicznej. Prawdopodobnie stworze go na podstawie już gotowej stylizacji, gdzie krok po kroku bym wyjaśniła co należy robić, wychodząc od body, po top, panele i stopkę itd.
W tym miejscu ja mam do was prośbę, abyście w komentarzu napisali z czym tak najbardziej macie najwięcej kłopotów.
Mi jest trudno wyłapać te momenty krytyczne, które mogą wam spędzać sen z powiek. Aby poradnik był jak najbardziej prosty i łatwy to też muszę znać wasze trudności i co stanowi największy problem. Możecie podać w komentarzu przykłady. To mi ułatwi pracę, aby poradnik jak najlepiej dostosować.

7 komentarzy:

  1. Jak napiszesz to ja Ci odpiszę w czym problem, bo nigdy nie próbowałem takiej edycji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam problem z tym co oznaczają dane klasy css, np. a:hover itp. Prosiłbym o jakiś poradnik w którym jest dokładnie wytłumaczona każda klasa(za co odpowiada).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź. Planuję właśnie rozłożyć cały arkusz CSS na czynniki pierwsze, łącznie z wyjaśnieniem za co odpowiada dana klasa. Jak widzę, będzie to przydatne :)

      Usuń
    2. Czekam niecierpliwie :)

      Usuń
    3. Myślę, że powinieneś dać na końcu przykładową edycję całego stylu. Ja zawsze próbuje edytować w gotowym już kodzie.

      Usuń
    4. Będę tłumaczyła na jednej z moich stylizacji - patrz treść postu :D

      Usuń